Polityka Zwrotów i Reklamacji

Formora – www.formora.pl

1. Prawo do odstąpienia od umowy (zwrot towaru)

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia.

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, należy poinformować nas drogą mailową: formora.kontakt@gmail.com oraz odesłać towar na własny koszt na adres wskazany w wiadomości zwrotnej.

2. Warunki zwrotu

  • Produkt nie może nosić śladów użytkowania, musi być nieuszkodzony, czysty, z oryginalnymi metkami i w oryginalnym opakowaniu.

  • Zwrot nie przysługuje w przypadku produktów używanych lub noszących ślady użytkowania ze względów higienicznych (np. bielizna modelująca po przymierzeniu).

  • Zwrot pieniędzy zostanie dokonany w ciągu 14 dni od otrzymania i zaakceptowania zwrotu, tą samą metodą płatności, jaką dokonano zakupu.

3. Wymiana towaru

Wymiana towaru (np. na inny rozmiar lub model) jest możliwa w miarę dostępności produktów. Prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy: formora.kontakt@gmail.com, aby ustalić szczegóły.

Koszt odesłania i ponownej wysyłki produktu ponosi klient, chyba że błąd wynikał z naszej strony.

4. Reklamacje

Jeśli otrzymany produkt jest uszkodzony, niezgodny z opisem lub wadliwy, prosimy o niezwłoczny kontakt e-mailowy (najpóźniej w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki) na adres: formora.kontakt@gmail.com.

W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać:

  • numer zamówienia,

  • opis wady,

  • zdjęcie uszkodzenia.

Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji:

  • oferujemy wymianę, naprawę, lub zwrot środków (w zależności od sytuacji),

  • koszty przesyłki pokrywa Formora, jeśli reklamacja zostanie uznana.

5. Adres do zwrotów i reklamacji

Adres do zwrotów/reklamacji zostanie podany indywidualnie po zgłoszeniu mailowym. Nie odbieramy paczek za pobraniem (płatnych przy odbiorze).