Polityka Zwrotów i Reklamacji
Polityka Zwrotów i Reklamacji
Formora – www.formora.pl
1. Prawo do odstąpienia od umowy (zwrot towaru)
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia.
Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, należy poinformować nas drogą mailową: formora.kontakt@gmail.com oraz odesłać towar na własny koszt na adres wskazany w wiadomości zwrotnej.
2. Warunki zwrotu
-
Produkt nie może nosić śladów użytkowania, musi być nieuszkodzony, czysty, z oryginalnymi metkami i w oryginalnym opakowaniu.
-
Zwrot nie przysługuje w przypadku produktów używanych lub noszących ślady użytkowania ze względów higienicznych (np. bielizna modelująca po przymierzeniu).
-
Zwrot pieniędzy zostanie dokonany w ciągu 14 dni od otrzymania i zaakceptowania zwrotu, tą samą metodą płatności, jaką dokonano zakupu.
3. Wymiana towaru
Wymiana towaru (np. na inny rozmiar lub model) jest możliwa w miarę dostępności produktów. Prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy: formora.kontakt@gmail.com, aby ustalić szczegóły.
Koszt odesłania i ponownej wysyłki produktu ponosi klient, chyba że błąd wynikał z naszej strony.
4. Reklamacje
Jeśli otrzymany produkt jest uszkodzony, niezgodny z opisem lub wadliwy, prosimy o niezwłoczny kontakt e-mailowy (najpóźniej w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki) na adres: formora.kontakt@gmail.com.
W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać:
-
numer zamówienia,
-
opis wady,
-
zdjęcie uszkodzenia.
Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji:
-
oferujemy wymianę, naprawę, lub zwrot środków (w zależności od sytuacji),
-
koszty przesyłki pokrywa Formora, jeśli reklamacja zostanie uznana.
5. Adres do zwrotów i reklamacji
Adres do zwrotów/reklamacji zostanie podany indywidualnie po zgłoszeniu mailowym. Nie odbieramy paczek za pobraniem (płatnych przy odbiorze).